El nou musical dels 80s 90s
- 2, 10 i 24 d'octubre del 2026
- 22:30 hores
- PROMOCIÓ 25%
- Promoció limitada d'un 25% al pati de butaques
- 100 minuts
- Tots els públics
Agenda
Pròximes funcions · El nou musical dels 80s 90s
Targeta de regal online la historia interminable
Vols sorprendre amb un regal personalitzat?
Si vols ser generós, pràctic i lliurar un regal ja, només has de seleccionar un import a partir de 10€.
Descàrregues i enllaços
- Cartell
- Dossier
- Fotografies
- Programa
- Web Cía
- Cartell
- Dossier
- Fotografies
- Programa
- Web Cía
El nou musical dels 80s 90s
La inauguració d?un bar és l?excusa perfecta per organitzar el retrobament dels amics de l?institut que van acabar els estudis fa 25 anys, començant junts el 90.
La Movida del Bacalao és la seu on es reuneixen per recordar una època que va marcar la vida dels seus protagonistes, al ritme de la millor música d’aquella joventut, on no hi havia xarxes socials.
Amb el record d’abans, la realitat demostra que la vida dels antics amics ha canviat molt respecte al que esperaven (uns més que altres); però ells en el fons segueixen sent els mateixos.
FITXA TÈCNICA
Guió i direcció: Antonio Martin Regueira
Coreografia:Fàtima Padial
ISMAEL: Albert Artigas
JOSE: Guille Guillado, Max Navarro
QUIQUE:Adrià Andreu, Ionai Ramírez
TANIA: Mireia Coma
LOLA:Ana Extremera, Nize Crespo
SOFIA:Elena Moreno
Directora resident: Elisabet Molet
Tècnic de so: Carlos Apolo, Gerald Gimeno
Tècnic de llums i disseny: Dani Gener
Tècnic de llums: Antoni Font
Distribuïdor de l'espectacle: Plural Multimedia y Ocio S.L (B-83015040)
Els preus mostrats al costat del botó comprar en el procés de venda són preus finals: Inclouen despeses de gestió i l’IVA.
Els preus mostrats durant el procés de venda estan desglossats informant de l’import de les entrades i de les despeses de gestió. Cada servei és prestat per empreses diferents (Promotor/Distribuïdor), i tenen IVA diferent.
Plural Multimèdia i Oci S.L (B-83015040 www-gruposmedia.com) és el Distribuïdor de les entrades del Promotor. Pot consultar el Promotor/Organitzador de cada esdeveniment en l’àrea Promotor de la fitxa de l’espectacle, que pot diferir del titular del recinte. El Promotor és el responsable i titular de les entrades, així del compliment de la Legalitat i responsabilitats inherents a l’esdeveniment. Gruposmedia actua com a Distribuïdor per compte de l’Organitzador, sent la seva funció la venda de les entrades per a l’esdeveniment, així com la possible distribució dels aforaments en altres Canals Oficials de venda d’entrades.
Teatre Apolo
Altres sistemes de venda
Agenda mensual Teatre Apolo














